On the road again !

Thuisreis

We zijn weer thuis.

Eigenlijk hadden we er nog een paar dagen aan vast willen plakken in Frankrijk.

Maar omdat we tickets hadden voor de voorstelling van Michael Verenkamp and the Legends "moesten" we vrijdagavond in Den Haag zijn. Bovendien zouden we maandag a.s. naar Berlijn vertrekken voor een verblijf van enkele dagen.

Dat tripje naar Berlijn is ons door de neus geboord door de nieuwe coronamaatregelen.

En dus vertrokken we woensdagochtend vanuit Sainte Maxime waar het weer al redelijk instabiel was. Later zouden we via de tv vernemen dat er een noodweer was losgebarsten met zware stormen en overstroming van de rivier de Var.

Woensdag hebben we overnacht in Prissé, in een klein kasteel waar we een prachtige ruime en rustige kamer hadden. Voor we daar incheckten hebben we in het nabij gelegen Macon een mooie toeristische route gelopen.

Donderdag toen we vertrokken voor de volgende etappe naar Nancy regende het en het is die dag niet meer opgehouden, we hebben de hele dag naar zwiepende ruitenwissers zitten kijken.

In Nancy kostte het enige moeite een parking te vinden bij het Musée de beaux arts, na wat omrijden lukte het dan toch en moesten we een klein stukje door de regen lopen om in het museum te geraken.

Dat is alleszins de moeite waard geweest, we hebben een mooie collectie schilderijen van veelal Nederlandse en Vlaamse meesters uit de 16de en 17de eeuw kunnen zien.

Ook het laatste stuk van ca. 500 kilometer naar huis was niet om vrolijk van te worden, de hele dag heeft het geregend en in Brussel en Antwerpen waren natuurlijk de gebruikelijke verstoppingen.

We waren op tijd thuis om nog even te rusten voor we naar theater Dakota in Den haag togen om getuige te zijn van een optreden van The Legends.

Enige tijd geleden hadden we een kort voorproefje gehad van de voorstelling, nu werd de volledige show uitgevoerd, en het was genieten !

Addy

Jullie zijn veilig thuisgekomen.
Hoe gaat het in Den Haag?
Wen maar aan het feit, dat je overal een mondkapje moet dragen!

Juut Mulder

fijn dat jullie weer mooie reizen maakten. Zijn jullie dan niet bang voor het virus, het wordt allemaal erg eng! groetjes van Juut

Norma

Hoi luitjes, prachtige foto's.
Ik ben blij dat jullie ondanks alles zo genieten. Het weer in nu niet geweldig dat is te verwachten en toch zal Berlijn wel weer leuke verhalen en foto's opleveren. ?

Ria en Emile

Gelukkig na de beelden op TV hebben jullie die narigheid niet meegemaakt. Regen heel vervelend maar gelukkig veilig thuis kunnen komen. Jullie reis heb ik weer met plezier kunnen volgen.
Hartelijke groetjes Emile en Ria