On the road again !

Op pad

donderdag 20 februari 2020

Na een goed ontbijt en een ochtendwandeling was er dan om 9 uur de meeting.
Het was al snel duidelijk; mensen wiens kamernummer op de billboards was vermeld
vliegen vandaag nog naar huis d.w.z. naar Istanbul. Vanaf daar is het nog een verrassing maar dan zijn we in ieder geval een stukje op streek.
En ja, ons nummer stond op de lijst.
Dus moesten we snel de koffer ophalen die al ingepakt stond. Terug in de lobby was het een geweldige chaos. Mensen gaven verschillende instructies en zo werden we van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk zijn we in een bus terecht gekomen die om 10 uur vertrok naar het vliegveld.
Intussen zijn we op het vliegveld, het inchecken geen redelijk snel, We hebben nog 1 paats bij de uitgang kunnen bemachtigen, zodat Ingrid met gestrekte benen kan zitten .
We vertrekken om 13.35 uur naar Istanbul, We krijgen daar te horen wanneer de vlucht naar Amsterdam gaat.

Monika

Wat een goed nieuws, eindelijk vliegen en het einde van deze horrorvakantie is in zicht!!
Goede reis en wel thuis! We zijn oprecht blij voor jullie! Liefs van ons X

Ron en Joke

Gelukkig goed nieuws, een voorspoedige terugreis.
Veel liefs van ons XX

Herman Broenland

Eindelijk, jullie zullen wel opgelucht zijn. Morgen waarschijnlijk in het kikkerland, maar er is zo'n voorspeld! In ieder geval goede reis

Alfred

Goede reis !!

Yvonne

Heerlijk eindelijk echt onderweg.

Vogel

Hè...Hè...wat een opluchting ..hoera naar huis.. prettige vlucht..

Karin

Eindelijk!! Wat een opluchting..