On the road again !

donderdag 13 februari 2020

donderdag 13 februari 2020

Vanmorgen rond 7 uur ging het anker er onder. We hadden zicht op de stad Sihanoukville (Cambodja).
En toen begon het grote wachten.
Er werd een ponton naast het schip geplaatst en er meerde een scheepje af dat waarschijnlijk de nodige autoriteiten aan boord bracht .
Even daarna werd iedereen verzocht zijn paspoort in te leveren teneinde te worden voorzien van een visum. Wat later konden we weer naar de hut want daar lag een gezondheids verklaring gereed om te worden ingevuld. Later in de middag konden de paspoorten weer worden afgehaald.
Intussen was het nog steeds niet bekend wanneer we zouden afmeren in de stad. Over vliegtickets werd in het geheel niet gerept.
Maar toen, tegen de avond kwam er beweging in het schip en voeren we naar de pier in de stad. En daar liggen we nu, We mogen nog niet van boord.
Nadere mededelingen volgen.
Maar wanneer ?
In Time Magazine was te lezen dat de Westerdam inderdaad enkele dagen geleden onderweg was naar Guam. Maar ook dáár wilde men het schip niet ontvangen.

Ilse

Jullie moeten zo langzamerhand wel gek worden van al die onzekerheid!
Heel veel sterkte

Jeanine

Eindelijk!!! We hebben net op het journaal gehoord dat jullie eindelijk aan land mogen in Cambodja en dat de verdere reis geregeld gaat worden . Veel succes voor de terug reis en hopen jullie snel te zien

Karin

Yesss! Eindelijk hier in NL het goede nieuws dat jullie weg mogen. Eindelijk! Tot gauw grote zus en zwager!