On the road again !

Update

Gisteren kregen we een telefoontje van het reisburo.

De mededeling was kort en bondig; alle bestemmingen van de cruise in China zijn geschrapt.

De vaarroute blijft de eerste 2 weken ongewijzigd, behalve dan dat we op 15 februari in Yokohama aankomen in plaats van Shanghai.

Daarna gaan we zeven plaatsen in Japan aandoen, in de oorspronkelijke route waren er acht zeedagen, dit is nu terug gebracht naar zes dagen.

We hebben deze cruise geboekt omdat we vooral geïnteresseerd waren in bestemmingen in Japan.

In Shanghai en Beijing zijn we al eerder geweest.

En zo heeft elk nadeel ook z`n voordeel.

De terugvlucht is geboekt, we vliegen van uit Tokyo.

Hotel is omgeboekt en de transfer in Tokyo is ook geregeld, kortom, we zijn er klaar voor.

We worden vanmiddag opgehaald voor de rit naar Schiphol. De vlucht naar Honkong vertrekt om 17.40 uur.

Een volgend bericht komt dus uit Hongkong.

Zie de foto voor de gewijzigde route.

Rob Boonstra

Prima geregeld toch?
Mond kapjes kunnen op marktplaats.
Veel plezier en goede vlucht/reis/vlucht
From Wormer with love
Robel

Marijke en Paul

Is het toch nog allemaal goed gekomen! En gelukkig een reis zonder mondkapjes! We wensen jullie weer een fantastisch mooie reis en we gaan jullie zeker weer volgen. Japan staat ook nog op ons lijstje dus we zijn benieuwd! Veel plezier en liefs!

Hans

Misschien beter zo. Geeft vast ook meer rust. Japan is vast prachtig. Dus lekker genieten maar.

Tischa

Haha wat je zegt Hans, vooral meer rust voor Ingrid denk ik. Maar fijn dat de wijzigingen zo goed uitgepakt hebben voor jullie! Ik zie weer uit naar de vele foto's.

Norma

Toch goed geregeld. Fijn, veilige vlucht en het genieten mag beginnen.