On the road again !

Den Haag e.o.

Het is goed te merken dat er op beperkte schaal weer theaters en concertzalen te bezoeken zijn.
Het is wel zaak om vroegtijdig te reserveren omdat het aantal zitplaatsen sterk is gereduceerd.
En zo konden we vrijdag genieten van de film "The secret:Dare to dream".
Dit is wat er over de film te lezen is :

De regisseur van Hitch en Sweet Home Alabama bewijst met The Secret: Dare To Dream dat dromen werkelijkheid kunnen worden, als je er maar in gelooft.

De jonge weduwe Miranda Wells (Katie Holmes) worstelt zich samen met haar drie kinderen door het leven. Na een opeenstapeling van pech is een naderende orkaan de volgende uitdaging die zich aandient. Dan botst zij -letterlijk- tegen de aantrekkelijke Bray Johnson (Josh Lucas) aan, die een helpende hand biedt. Met zijn positieve energie lijkt hij precies op het juiste moment in haar leven te zijn gekomen. Wat zij niet weet is dat Bray een geheim met zich meedraagt dat alles kan veranderen... The Secret: Dare To Dream is geïnspireerd op het boek wereldwijde fenomeen The Secret van Rhonda Byrne, waarvan wereldwijd meer dan 30 miljoen exemplaren zijn verkocht.

We vonden het een mooie film, die je van begin tot eind in spanning weet te houden.

Zaterdagavond was er in de oude kerk in Voorburg, in het teken van het Huygens festival, een concert uitgevoerd door het Barok Ensemble Concerto Valiante. Er werden stukken ten gehore gebracht van diverse componisten.
Naast o.a. van Vivaldi, Bach, Händel en Boccherini werden er ook stukken van Piazzolla en Morricone gespeeld. Een hoofdrol was weggelegd voor de countertenor Erjan van der Velde.

In de Nieuwe Kerk aan het Spui in Den Haag was zondag in het kader van het Gnawa Festival een optreden van Cafe Marrakesh/Nouba Flamenco. Een mix van Noord Afrikaans en spaanse muziek en dans.
De danseres liet een zeer bijzondere vorm van de flamenco dans zien.

Hieris een stukje te zien van de voorstelling, excuses voor de slechte kwaliteit van de video.

Addy Stavast

Jullie beleven mooie evenementen in Den Haag en omstreken.
Hoe doen jullie dat met vervoer?
Want parkeren van je auto kan vaak problemen geven.
In Utrecht is dit hopeloos

Robert van Rookhuizen

Hallo Addy,
We gaan met de auto bijna altijd naar dezelfde parking in Den Haag.
Van daar kunnen we (`s avonds) in 12 minuten naar huis rijden.
Dus is dat alleen financieel een probleem.
Maar met openbaar vervoer zijn de kosten waarschijnlijk hoger en kost het veel meer tijd.
Groeten,
Robert

Kitty Vallatos

Klinkt als een film die ik graag ook zou zien The Secret:Dare to Dream. Die dans video heb ik helemaal niet kunnen zien. Zoals altijd vinden jullie weer van alles te doen in Den Haag, als is het maar een kort stukje On the Road!
Groetjes uit een heet Houston.