On the road again !

dinsdag 18 februari 2020

dinsdag 18 februari 2020

We zitten er een beetje door heen en hebben eens uitgeslapen. Dus vandaag geen yoga tijdens de zonsopkomst op het achterdek.
Na het ontbijt en een kort dutje zijn we naar de BB King club gegaan om daar een kookles bij te wonen van de Indiase chef kok.
Tijdens de les kwam Vincent weer aan het woord met weer geen goed nieuws.
Als de tests die gisteren zijn gedaan allemaal negatief zijn gaat het nog een hele klus worden om ons thuis te krijgen. Dat was het natuurlijk al, maar nu komt er bij dat luchthavens in de buurt ons niet willen ontvangen. Kuala Lumpur is er daar één van. En dat was juist de plaats vanwaar onze oorspronkelijke intercontinentale vlucht zou beginnen.
Na het aanhoren van dit bericht heb ik buitenlandse zaken in Den Haag maar weer gebeld en de vraag gesteld waarom er geen kontact met ons wordt opgenomen en hoe, en of men ons gaat bijstaan.
Na een lange wachttijden kreeg ik als reactie:
"Ik ga u het telefoon nummer geven van de consul ter plaatse, dan kunt u die bellen."
Uiteraard heb ik dat direct gedaan.
Maar helaas verder dan het inspreken van een voicemail ben ik niet gekomen.
Ik heb luid en duidelijk laten weten dat we het nu zat zijn om niet gehoord te worden.
Ik heb mijn telefoon nummer en emailadres achter gelaten en hoop er maar het beste van.
Maar hopen doen we al zo lang.
Vanmiddag was er weer een pubquiz. Eén van de vragen was welke lading 2 Chinese zeilschepen vervoerden in de 19de eeuw tijdens een race naar Europa. Toen ik als antwoord "Corana"riep werd dat niet goedgekeurd.
Straks gaan we dineren in de "pinnacle grill" een specialiteiten restaurant waarvoor normaal een meerprijs wordt gerekend.
Toen we gisteren in de diningroom zaten werden we daarvoor uitgenodigd.





.



Reacties

Reacties

Monika

Ach ach ach lieverds, wanneer komt er nou een einde aan deze nachtmerrie voor jullie?????
Wat je zegt, je blijft maar hopen en hopen en hoelang hou je dit nog vol????
Wat een belachelijke reactie van Buitenlandse Zaken, lekker behulpzaam en absoluut niet empathisch naar jullie situatie toe!!!
Ik doe onderhand niets dan schietgebedjes voor jullie.......STERKTE en liefs van ons X

Ron en Joke

Om er radeloos van te worden, het duurt toch veel te lang. We denken veel aan jullie hoe ellendig het is geen kant op te kunnen, we kijken elke dag met spanning of er eindelijk eens goed nieuws komt.
Het is helaas weer afwachten en we wensen jullie nog veel sterkte toe XXX

Alfred

Het word te gek. Hoop dat je snel eruit kom. ?

Hans Imhoff

Wat een nachtmerrie zo iets. Wij komen net van vakantie uit Vietnam. Toen ik de krantenberichten zag dacht ik al dat je op de Westerdam zat, maar ik wist het niet zeker. Dus vlug even moijn mail gescanned en jouw blog gezocht.
Ik hoop dat er snel uitzicht komt op een goede en voorspoedige thuiskomst. Nog fijn, dat jullie geen besmetting hebben opgelopen. Heel veel sterkte en spoedige terugkeer gewenst.
Hans

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!