On the road again !

Update vluchten etc.

Update vluchten

Even na 22.00 uur ontvingen we dan toch eindelijk het vlucht schema en reisinformatie.
We moeten ons om 9.00 melden voor een healthcheck, daarna kunnen we ons naar de bus begeven die naar het plaatselijke vliegveld gaat.
Geen haast..... de vlucht naar Phnom Penh vertrekt om16.40 uur.
Daar komen we aan om 17.20 uur.
Dan wachten tot 23.05 uur voor de vlucht met Emirates naar Dubai met een tussenstop in Bangkok.
Aankomst Dubai: 17 februari 06.00 uur.
Vertrek naar Amsterdam 08.10 uur.
Aankomst Amsterdam 12.40 uur.(vlucht EK147).
Dat lijkt dus nog een hele onderneming te worden.
Maar nu weten we tenminste iets, nu maar hopen dat het een beetje gladjes verloopt, We hebben al horror verhalen gelezen over lange wachttijden en personen die alsnog in quarantaine werden gehouden in Kuala Lumpur,  dus een geluk dat we die stad niet aandoen in onze omzwervingen.

Terwijl ik dit schrijf komt de stem van Vincent Smit tot ons.

De mededeling is kort maar hevig ; in Kuala Lumpur is een 83 jarige dame, passagier van de Westerdam, positief bevonden op het corona virus. Om die reden wordt ons vertrek uitgesteld omdat er opnieuw getest moet worden. Hoe en wanneer ?

We worden geïnformeerd. Wanneer?

Karin

Helaas idd...het is hier net in NL in het nieuws dat zij toch besmet is...oh ik hoop zo dat jullie snel uitsluitsel krijgen!

Jeanine .

O wat een drama!!!

Jeanine

Ik hoop dat jullie dit allemaal nog vol kunnen houden wat een horror reis. Sterkte!!!

Monika

Wat een ellende......wat een horrorverhalen.....we leven intens met jullie mee, meer kunnen we niet doen.....heel veel STERKTE!!! X

Yvonne

Wat erg voor jullie, sterkte.

Erika

Wat erg voor jullie... We leven met jullie mee! We hopen dat jullie zo snel mogelijk naar huis kunnen gaan!!! Liefs van ons xxx

Kitty Vallatos

We hebben hier meerdere malen de Westerdam op TV gezien en de toestanden wat betreft de passagiers.
Ik hoop dat de Nederlandse consul jullie kan helpen en wens julli een snelle en behouden vlucht naar huis.
Enough is enough! Groetjes