On the road again !

zaterdag 15 februari 2020

zaterdag 15 februari 2020

Vanmorgen zagen we dat er groepen passagiers klaar stonden om het schip te verlaten. Omdat wij nog geen bericht hadden ontvangen wanneer wij van boord zouden gaan ben ik gaan informeren bij guestrelations, daar wist men te melden dat er een brief bezorgd zou worden met daarin de details. Naar verwachting zouden we vanavond of morgen naar huis kunnen vliegen
Omdat we in de middag nog niets hadden vernomen nog maar eens langs gegaan.
We krijgen nu te horen dat we vanavond een brief krijgen en morgen naar huis gaan.
Maar meer details zijn er niet.
De Westerdam begint nu echt op een spookschip te lijken, als het dat al niet was.
Er zijn nog ruim 100 passagiers aan boord, waarvan het merendeel Nederlanders.
Met sommige van hen zijn we in gesprek geraakt, en het is duidelijk dat de frustraties en het ongenoegen toenemen.
Iedereen is het er over eens dat er te veel onduidelijkheid is. Vooral de onzekerheid en de desinformatie maken mensen boos.

Het is nu 18.30 uur en we weten nog niets......

Karel Stiel

Ik denk dat velen met jullie meeleven ik hoop en denk dat de volgende nieuwsbrief positief is.

Ilse

Ach ach wat een ellende al doe onzekerheid!
Heel veel sterkte

Tischa

Wij lezen hier net dat er toch bij een Amerikaanse op de Westerdam het corona virus is vastgesteld. Hoop dat jullie gevrijwaard blijven en dat jullie nu niet nog eens in quarantaine moeten blijven.

Robert van Rookhuizen

Jij bent nog eens snel Tischa.
Was je me bijna voor.