On the road again !

Vietnam !?

Update  12 februari

Tijdens het diner zagen we plotseling het marine schip achter de Westerdam wegdraaien.
Vrijwel direct daarna schalde de inmiddels vertrouwde stem van Vincent Smit door de speakers. Het werd een heel verhaal maar het komt er op neer dat het schip de koers 180 graden verlegd en koers zet naar Sihanoukville in Cambodja, Daar zijn we morgenochtend om 7 uur. Als er vluchten zijn geregeld gaan we van boord en vliegen naar Vietnam, en vandaar naar huis.
Het kan dus nog wel even duren voor we van boord kunnen, en wanneer we thuis zíjn is al helemaal een groot vraagteken.
We gaan nu druk in de weer met het om boeken van de vlucht en taxi etc.

Jeanine

O gelukkig eindelijk een in dit geval goed bericht. Wat zullen jullie blij zijn weer vaste grond onder jullie voeten te voelen en te weten wanneer deze ellende voorbij is. Heel veel sterkte voor de laatste dagen op zee gr jeanine

Alfred

Fingers crossed :-)

Hans

Apart om jullie ook via het nieuws te kunnen volgen.
Men is druk voor jullie bezig geweest op politiek gebied en zo.
Nu dan eindelijk wat meer duidelijkheid. Cambodja.
Hoop dat alles verder gaat lukken met vluchten e.d.
Wat een avontuur maken jullie mee.
Maar het eind is nu in zicht dus hou nog even vol.

Ron en Joke

Zeker goed nieuws, we hopen dat alles voorspoedig zal verlopen.
Veel sterkte van ons.

Vogel

Da's goed nieuws...jullie kunnen de zee -benen dan eindelijk achter je laten..het zal nog wel ff duren voor de vaste grond te voelen.. maar het gaat allemaal goed komen..proost straks op de vlucht naar huis.