On the road again !

Woensdag 12 februari 2020

Woensdag 12 februari 2020

Vanmorgen was er een crew's farewel show in het theater.
Zo'n show is er altijd als een cruise op zijn eind loopt, al is daar nu weinig over te zeggen.
Er stonden enkele honderden bemanningsleden op het podium, de entertainment director en de maitre d 'hotel hielden een toespraak en brachten natuurlijk de huidige situatie waarin we verkeren ter sprake. Het werd een emotioneel gebeuren, beide sprekers hielden het niet droog.
Vanmiddag tijdens een filmvoorstelling nam de kapitein het woord, de situatie is nu als volgt:
We zijn onderweg naar een ankerplaats bij een eiland waar van ik de naam niet verstaan heb. Het eiland ligt 27 mijl van de plaats waar we eerst zouden heen gaan.
Als we daar zijn aangekomen wordt er proviand en brandstof ingenomen en wachten we verdere ontwikkelingen af.
Op het eiland is een marine basis.
We worden nu al enkele uren begeleid door een marine vaartuig dat aan bakboord gelijk met ons op vaart.

Marijke

Rob en Ingrid jullie maken wat mee! We volgen hier alles over de westerdam, maar het zijn steeds dezelfde berichten, word je niet wijzer van! Ik hoop toch echt dat jullie nu snel van boord mogen! Ik zou zeggen HOU VOL!! Het moet een keer goed komen! ???