On the road again !

10 februari 2020

maandag 10 februari 2020

Vanmorgen om 9 uur begon in de theaterzaal een live verslag van de oscar uitreikingen in Hollywood. Er was een groot beeldscherm geplaatst waarop de uitzending te volgen was.
Er was een ontbijt in buffetvorm.
En zo hebben we, met af en toe een hapje en drankje tot ons nemend, de ochtend doorgebracht. We werden nog een keer gestoord door een mededeling van de kapitein. Hij meldde dat er niets te melden viel. Vanmiddag hopen we meer te weten te komen.
Kijkend op de beeldschermen is te zien dat er niet meer richting Singapore gekoerst word, maar dat de koers nu meer westelijk is.
Dat zou er op kunnen duiden dat we richting Bangkok gaan.

Inmiddels is het even na 4 uur.
De kapitein heeft gesproken, en mijn vermoeden was juist, we zetten koers naar Bangkok.
We verwachten daar donderdag aan te komen
Voor die tijd moeten er nog enkele acties worden ondernomen. Als eerste gaan we straks in de rij staan om onze temperatuur te laten checken. Dan moet ook weer een soort gezondheidsverklaring worden ingevuld.
We krijgen op korte termijn een formulier uitgereikt waarin we onze wensen omtrent de thuisreis kunnen kenbaar maken.
Dus eindelijk weten we, wat het einde van de cruise betreft, waar we aan toe zijn.
Hoe de vlucht geregeld gaat worden zullen later wel horen.
Hopelijk kan dit in een volgend bulletin vermeld worden.

Karel Stiel

Fijn om te horen dat jullie nu iets weten.
De warmerdam is ook al een paar keer in het journaal genoemd.
Sterkte en jullie hebben straks veel te verhalen :)

Hans

Zo eindelijk duidelijkheid en weten waar jullie heen gaan.
Dat zal in ieder geval wat rust geven.
Hou nog even vol en maak er het het beste van.

Vogel

Wat fijn te horen dat er bij jullie nog niemand de symptomen heeft...dat is wel een oscar waard...en dat in de rij staan doet me denken aan mijn militaire dienst tijd..we kregen toen wel een prik als toe gift..alle gekheid op een stokje....R + I veel sterkte het gaat goed komen.

Ron en Joke

Goed te horen dat jullie weten waar de reis zich voortzet. Wij hopen dat voor jullie de komende dagen aangenaam mogen verlopen. We denken aan jullie!!
Veel liefs

Karin

Wij krijgen hier in NL net te horen dat jullie naar Bangkok mogen! Gelukkig! En eindelijk..

Alfred

Veel success verder

Jeanine

Eindelijk! Wij hopen jullie snel weer in goed gezondheid te zien .