On the road again !

maandag 3 februari 2020

maandag, 3 februari 2020

We hebben vandaag vernomen dat we onderweg zijn naar Hualien(Taiwan). Vanmorgen hadden we nog geen idee wat we daar zouden gaan doen en of er wel iets te doen is. Die vraag werd snel beantwoord toen we toevallig op de website van de Westerdam keken. Dat is de enige website die we gratis kunnen raadplegen. Op deze site kunnen we de hoogtepunten van het wereldnieuws lezen, het menu van de dag zien en excursies boeken etc,
Daar was het dat we zagen dat er een excursie werd aangeboden in Hualien.
We hebben terstond die excursie geboekt.
Na alle doorstane emoties en ontberingen willen we wel eens vaste grond onder de voeten voelen........
Inmiddels zijn we een paar uur verder, tijdens een lezing die ging over de gebruiken en de tradities van Dimsum schalde de stem van de kapitein weer door de speakers.
We wisten dat zoiets niet veel goeds voorspelde. En dat bleek ook al snel.
We waren weer te vroeg geweest met het boeken van excursie voor morgen in Hualien.
Want in deze stad zijn we ook niet welkom, vreemd genoeg in een andere stad in Taiwan wel want we gaan nu naar Kaohsiung.
Volgens de laatste berichten gaan we daar 2 dagen blijven. Het lijkt ons echter verstandiger, gezien de ervaringen van de laatste dagen, maar één dag vooruit te denken.

Ron en Joke

Wat een toestand, te horen dat er weer wijzigingen zijn in het reisschema.
We hopen dat jullie desondanks kunnen genieten van deze mooie reis.
Hartelijke groeten van ons.

Alfred

Maak er het beste van en probeer toch te genieten.
Het is wel een verrassingsreis zo....

Tischa

Hè wat jammer dat er toch nog zoveel wijzigingen zijn. Hoop dat jullie toch nog een beetje kunnen genieten en het alsnog een mooie reis wordt.

Kitty Vallatos

Wat een gedonder. Dat had je je ook niet kunnen voorstellen toen je deze mooie reis boekte. Ik hoop dat er geen verdere problemen zijn met Julie trip en wens jullie veel plezier in Japan. Groetjes.

Jelva

Robert jullie reis gaat niet over rozen, wat een narigheid! groet, Jelva