On the road again !

Thuis

We zijn sinds donderdagmiddag weer thuis.

Het stuk van Bremen naar huis hebben we redelijk snel kunnen overbruggen.

We hebben natuurlijk weer een mooie en drukke reis gemaakt.

we hebben veel indrukken opgedaan, we hebben een prachtige en gevarieerde natuur gezien.

En niet geheel onbelangrijk ; we hebben heerlijk gegeten.

We hebben in goede hotels gelogeerd, en zijn vooral te spreken over de ontbijten in de hotels.

We hebben 6503 km. gereden,

Omdat op sommige trajecten de maximum snelheid 80 km. per uur was en in stedelijk gebied nog lager, hebben veel verplaatsingen lang geduurd.

En nu rusten we uit, en dat is nodig, want het is best een vermoeiende reis geweest.

Norma

Welkom thuis luitjes.

Jeanine

Welkom thuis !! We hebben weer genoten van jullie indrukwekkende reis en de mooie foto’s . Nu even lekker in ons eigen zonnetje uit rusten gr jeanine

Marijke

Welkom thuis, we hebben weer genoten van de verhalen! Rust lekker uit van de vermoeiende reis, groetjes vanuit een mooi en warm Zakynthos

Ria

Welkom thuis. Wij hebben weer zo als altijd genoten van jullie reisverslag.